sobota, 10 marca 2018

Plecione jajka

Zauważyłam że moja największa aktywność na blogu przypada zawsze przed świętami. Tak też jest w tym wypadku. Zapraszam na moje otwarcie sezonu wielkanocnego😊

easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne
Jak pewnie większość pamięta za samymi świętami nie przepadam, ale dekorację lubię. W tym roku mam naprawdę dużo ciekawych pomysłów podpatrzonych w sieci, ale nie wiem czy będę wszystkie realizować. Postaram się jak najwięcej, ale też nie mam potrzeby posiadać dużej ilości ozdób w domu😉 Wszystkie będą w klimatach minimalizmu, recyklingu i eko.

Prezentację zaczynam od jajek z papierowej wikliny, którą zrobiłam z książki telefonicznej i zabezpieczyłam lakierem akrylowym. Najprostsze jak się da, bo po prostu oplotłam jajko styropianowe i tyle (robię na formie bo boję się że "w powietrzu" mi kształt nie wyjdzie). Dla mnie wystarczającą dekoracją są napisy i kolorowe akcenty. Dzięki prostocie można je wpasować w różne style jakie są we wnętrzach.

easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne

easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne

easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne

Plotłam od góry jajek ozdobnym początkiem, bo góra jest zawsze widoczna. Zakończenie na dole udało mi się zrobić w miarę estetyczne, więc nawet nie muszę niczym zasłaniać.

easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne

easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne

easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne


Nie mogło się też obejść bez pomocnika, przez którego zdjęcia musiałam przełożyć na następny dzień😸 (tak, jestem absolutnie poddana Julkowi i nie miałam sumienia go zdjąć z okna😹).


easter egg, easter decor, paper weaving, recycle, papierowa wiklina, wielkanoc, jakka wielkanocne


Jak się Wam podobają takie minimalistyczne dekoracje? Większość ozdabia takie jajka kwiatami wstążkami i innymi dekoracjami, ale to w ogóle nie moje klimaty. Trochę odbiegam od standardów koleżanek po fachu😉 Ostatnio doszłam do wniosku że można mnie określić jednym słowem; "ekstremalna"🙊 Ekstremalnie nie lubię malowania papierowej wikliny, ekstremalnie chcę korzystać tylko z naturalnych kolorów gazet, robię ekstremalnie proste plecionki, lubię ekstremalnie prawdziwe opinie na temat moich prac😀  Chcę żeby moje prace pasowały wielu osobom (mają być częścią wnętrza, wtopić się w nie, a nie dekorować, mocno się wyróżniać bo wtedy przy zmianie stylu w domu, może już nie pasować). Malowanie na swój sposób mam za sobą, ale jednak nie jestem nimi w pełni zachwycona. Mam w planie też jakieś farbowanie, ale nigdy nie chcę zakryć tego że to gazeta. 
Jest więcej dziedzin gdzie "ekstremalnie" pasuje, ale że na razie nie mogę tego pokazać to nie będę o nich wspominać😉

Dziś tak skromnie, ale będą następne. W tajemnicy powiem Wam, że to będą wianki😉 Mam nadzieję że szybko, bo przecież do świąt zostało niewiele czas.  Działam naprawdę intensywnie pod tym względem do tego stopnia, że zaniedbuje domowe obowiązki🙈 Takie poświęcenie trzeba docenić i zajrzeć😄

Pozdrawiam

M.

18 komentarzy:

  1. Widziałam je na instagramie i jestem nimi zachwycona, nie wiem jak udaje Ci się stworzyć tak perfekcyjny kształt, są super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wyszło równo bo robiłam na jajku styropianowym. Nie wiem czy by mi wyszło takie jak bym nie miała wzoru :D

      Usuń
  2. Jajka - pisanki wyszły rewelacyjne :) Takie naturalne są najładniejsze !
    Powiem Ci , że ja poległam na tych pisankach ..... próbowałam , ale jakieś koślawe wychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gdyby nie styropianowa podstawa, to też bym poległa - kształtu bym nie utrzymała. Spróbuj, może tym razem wyjdzie ;)

      Usuń
  3. Hejka, moja ulubiona minimalistko :) Piękne dekoracje, nawet Julkowi się spodobały bo ogląda je z wielkim zainteresowaniem. Minimalizm i papierowa wiklina to jet TO. A wstążeczki i papierowe wyplatanki to są bajki z dwóch różnych światów. Dlatego tak trzymaj <3 aaa...piękne gniazdko :) pozdrawiam Alicja S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą ulubioną nie przesadzaj, ale dziękuję :P ;) Niby wstążki z wikliną się nie łączą, a dużo osób tak robi, więc... ;) Cieszę się że Ci się podoba.
      P.S. Ty nawet nie musisz się przedstawiać, bo wiem że to Ty komentujesz :D

      Usuń
    2. żeby nie było...nie jedyna ulubiona :P ale niewiele jest takich osób. Miło, że rozpoznajesz moje "anonimowe" komentarze. A propos wstążek...niech tam sobie łączą jeśli im się tak podoba, ale dla mnie jest to zawsze pewien dysonans, że tak powiem estetyczny. Choć sama wiązałam kurkom na ogonach kokardki, ale to był wyjątek bo były lniane i w moje ukochane groszki :D buziaki :*

      Usuń
    3. Wiesz, skromne dekoracje wstążkowe to mi nie przeszkadzają, ale nadmiar to już nie moje klimaty ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam! Mój ulubiony styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się że wpasowałam się w Twój styl :)

      Usuń
  5. Coś wspaniałego. Jeszcze takich jaj nie widziałam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jaja to nie nowość, ale cieszę się że ktoś zobaczył je pierwszy raz u mnie :)

      Usuń
  6. Ze świętami mam podobnie. Dekoracje wiosenne, pisanki są fajne, ale siedzenie przy stole już nie. Jajeczka wyszły znakomicie, podziwiam twoje umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świąt w sumie od dziecka nie lubię...czasem życie jest takie a nie inne i weryfikuje co się lubi...ehh... Dzięki za pochwały :* Czekam aż Ty wbrew zrażenia się na pocżątku, spróbujesz jeszcze raz ;)

      Usuń
  7. swego cxasu widzialam takie plecionki w tk max za ogromne pieniadze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TK Maxxie plecionek nie widziałam, tylko dekoracje ze zwiniętych rurek, ale Tigerze już tak ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. U rękodzielników typu jak ja, święta zawsze zaczynają się zawsze wcześniej ;)

      Usuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)