niedziela, 3 grudnia 2017

Kalendarz adwentowy

Niby deklarowałam się że za świętami nie przepadam i raczej nic robić nie będę, ale wszystko sprzysięgło się przeciw mnie. A to gazetki reklamowe mają świąteczne strony przy których nie da się przejść obojętnie i coś nic nie wypleść, a to w Internecie zobaczyłam takie ciekawe dekoracje że chcę mieć takie u siebie, albo - jak dziś - postanowiłam zrobić swoim kotom święta i stworzyć im kalendarz adwentowy. To mój pierwszy jaki kiedykolwiek robiłam (i miałam), więc tym bardziej jestem z niego dumna😊

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

Na taki kalendarz miałam ochotę już rok temu, ale za późno się obudziłam. A tak naprawdę że takie fajne kalendarze można stworzyć samemu, dowiedziałam się dosyć późno (najdalej z 2-3 lata temu) bo dopiero zaczęłam się tym interesować i znalazłam je w Internecie - teraz w końcu miałam możliwość zrealizować swój plan.
Trochę go późno pokazuje, ale zapewniam że był na 1 grudnia i koty odliczają już czas do świąt 😉
Podczas robienia asystował mi Julek, aby wszystko było na czas i sprawdzać wypełnienie paczuszek...

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

Gotowy kalendarz też nadzorował😸

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

Ostatnio bardzo mi się podobają dekoracje i pakowanie prezentów ze zwykłego szarego papieru (który w sumie jest brązowy he he) w połączeniu z naturalnymi dodatkami jakie daje natura; szyszki, zielone gałązki różnych roślin i choinek, owoce ostrokrzewu, suszone owoce, gałązki, patyki, liście i naturalne materiały. W takim też klimacie zrobiłam swój kalendarz adwentowy. Bazą jest choinka z różnej długości patyków połączonych sznurkiem jutowym. Choinkę ozdobiłam szyszkami i gwiazdkami ze skórek mandarynek. Dekorację będzie widać dopiero po odczepieniu niespodzianek dla kotów 😉  Na zdjęciu znalazły się też moje skrzaty i gwiazda z patyków. Kocie zabawki i smakołyki są zaszyte w gwiazdkach z szarego papieru i zawieszone na sznurku oraz gwiazdy z gazetek reklamowych, które mają bardzo świąteczne klimaty.  Robiąc 5-ramienne gwiazdki korzystałam z TEGO tutorialu na YouTube. Na niektórych pakunkach widać kocie akcenty 😊

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

advent calendar, stars, christmas decor, gnome, cat, kalendarz adwentowy, dekoracje świąteczne, kot, gwiazdy

A czy Wy też macie swoje ręcznie robione kalendarze? Jeśli tak to jakie? Chętnie poczytam/zobaczę Wasze wersje. Może zainspiruje się na przyszły rok? Ciekawe też co myślicie o mojej wersji. Podoba się Wam taka eko wersja? A może wolicie kolory? Trochę miałam problem z wyborem bo podoba mi się naprawdę kilka rodzai, ale ostatecznie zostałam przy gwiazdkach (chyba dlatego że znalazłam tutorial na nie o którym wspominam wyżej).

Na dziś kończę i tworzę kolejne ozdoby świąteczne. Taaak, jeszcze kilka postów w klimacie świąt będzie. Trochę to dziwne biorąc pod uwagę mój stosunek do świąt, ale jak napisałam na początku... no uwzięło się wszystko na mnie😁 A poza tym mam mało czasu bo z tydzień przed świętami przybędzie gość i już nic wtedy nie zrobię. Z tego też powodu wyjątkowo w tym roku będę miała święta, a nie miałam ich chyba z 4 lata 😉 więc tym bardziej świąteczne dekoracje się przydadzą😊

Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo😃
M.

10 komentarzy:

  1. Super kalendarz, taki jednoroczny i w przyszłym roku zrobisz jakiś inny i nie będzie nudy :-) A zadowolenie kotów, to z tych bezcennych :-) Eko wystrój bardzo mi odpowiada i również lubię ten "szary" papier, zwykły sznurek itp. Ja nic kalendarzowego nie poczyniłam, więc chwalić się nie ma czym :-( Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi żeby co rok był inny :D Jak też się cieszę że koty zadowolone :) No ja nigdy takich rzeczy nie robiłam, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zawsze myślałam, ze ja nie mam dla kogo poczynić takiego kalendarza, ale na to żeby kotu lub psu odliczać dni do Świąt, to nie wpadłam:-)Mnie się Twoja wersja z pakowymi ozdobami bardzo podoba, tylko u mnie musiałaby wisieć zdecydowanie wyżej:-D Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla siebie też można zrobić :) Ja gdyby nie koty, to bym zrobiła np z zadaniami czy ćwiczeniami :) Można i na suficie zawisnąć, a co :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny kalendarz, uwielbiam szary papier. Moją uwagę przykuła jednakże cudna zielona czapeczka. Cudny skrzatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten papier. Daje świetne możliwości i efekty :) A o skrzatach było dwa posty wcześniej i jest ich więcej ;)

      Usuń
  4. Kalendarz jest obłednie magiczny.Moje kolory.Uwielbiam takie naturalne barwy.Naprawdę kawałek dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuje :D <3 Mi też bardzo podobają się takie naturalne barwy i co mogę to w tym klimacie robię. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. I always thought that I did not have anyone to make such a calendar for, but to let the cat or dog count down to Christmas, I did not go :-) I like your version with a pack of decorations very much, only with me would have to hang much higher: - d greetings :-)

    หนังสืบสวน

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)