środa, 9 marca 2016

Kolorowa Wielkanoc


 Była już tradycyjna, a dziś chciałam Wam pokazać moją kolejną wersję - kolorową Wielkanoc. Zrobiłam jajka karczochowe, niektórym z poprzednich lat dałam nowy image i pobawiłam się trochę papierową pulpą;)

Starałam się być oryginalna i nie powielać wzorów pisanek widzianych w sieci... wiadomo że nie udało się na 100%, ale wybierałam wzory które rzadziej można zobaczyć w internecie... przynajmniej tak mi się wydaj... oceńcie sami czy dobrze sobie przypisuje "oryginalność" czy "unikalność" :)




Niektóre pisanki otrzymały ode mnie nazwy własne :)
Oto "Ogniste jajo"...


i "Zmiksowana tęcza" :)


oraz pozostałe moje Wielkanocne dzieła z bliska;



 a te są archiwalne w nowych szatach - mało spektakularne ale jednak są ;)



pulpa jest pomalowana i polakierowana dla wzmocnienia.



Zrobiłam też małą sesję na starej skrzynce po owocach, spodobał mi się efekt - fajne komponuje się z mocno kolorowymi pisankami :)




Mało słów więcej zdjęć, ale  tak czasem jest że lepiej pokazać niż "opowiadać":)

Na koniec zostawiłam sobie styl Wielkanocy (i w ogóle świąteczny) który w ostatnim czasie najbardziej przypadł mi do gustu. Myślę że będzie szybciej niż ostatnie moje wpisy, choć będę się tłumaczyć że to wina pulpy - musiała wyschnąć... a że przypomniało mi się o niej późno to inna sprawa.... ;)

Do następnego razu :)

21 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają te pisanki, bardzo energetycznie, a ogniste jajo jest super, chociaż zmiksowana tęcza też mi się niezmiernie podoba. Pulpa super, uwielbiam ją. Pozdrawiam serdecznie i czekam na jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem że ognista to moja faworytka - sama jestem w szoku że tak mi się podoba, o dziwo zmiksowana tęcza też :)) W pulpie też coraz bardziej się rozkochuję :) Pozdrawiam i dziękuję za komplementy :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna ta Twoja Wielkanoc, taka pozytywnie kolorowa, że aż gęba się uśmiecha. Zmiksowana tęcza jest "simply the best", strasznie mi się podoba :) nie ujmując niczego pozostałym oczywiście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam że mi tak fajnie wyjdzie jak ją planowałam :) Cieszę się że przypadła ci go gustu :)

      Usuń
  3. Pisanki wyszły nie dość ,że bajecznie kolorowe to na pewno oryginalne :)
    Mnie się podobają bardzo ,będą fajna ozdobą na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tą oryginalność mi najbardziej chodziło, cieszę się że choć trochę mi to wyszło :)

      Usuń
  4. Ogniste jajo <3 CUDOWNE!!! jestem nim zachwycona - świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nieskromnie powiem że mi też najbardziej się podoba, w szoku byłam jak je robiłam że tak fajnie się zapowiada :)

      Usuń
    2. Nie ma co! Przecież to swietna robota! Ja jak mi się coś podoba co zrobię jestem dumna! Ty też bądź!

      Usuń
  5. Od razu weselej, kiedy patrzy się na takie kolorki! Przepiękne jajeczka :) Bardzo podobają mi się też zdjęcia, tak od strony technicznej :) Kompozycja na skrzynce, w gniazdku sianka, po prostu super...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że poprawiłam Ci humor moją dawką kolorów :) Co do zdjęć to bardzo się staram żeby były jak najlepsze w moich bardzo amatorskich warunkach, nawet nie wiesz jak się cieszę że ktoś to docenia :)

      Usuń
  6. Ja na pewno nie widziałam takich, które Ty zrobiłaś! cekinowe środeczki są cudowne, śliczne kształty i kolory, jajeczka jak klejnoty... Och, jak ja lubię Wielkanoc, ...tradycyjną jak najbardziej, ale taka z oryginalnymi jajeczkami jeszcze bardziej mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cekiny to znów moja improwizacja bo nie mam odpowiedniej żółtej wstążki więc wymyśliłam taki odpowiednik i się okazało że to strzał w dziesiątkę :) Jejciu, ale ja mało skromna co do ognistego jaja :))

      Usuń
  7. Śliczne jajeczka i takie kolorowe :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajeczka, kolorowe i urocze. Piękne zestawienia kolorystyczne:) Są na pewno oryginalne i inne niż wszystkie :) Miło mi tu zagościć u Ciebie i zostaję u Ciebie na dłużej ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej "inności" i oryginalności zawsze mi najbardziej zależy :) Mi też miło gościć Ciebie u siebie - zapraszam :)

      Usuń
  9. Jakie to ładne , wymaga bardzo dużo pracy !!!! Zazdroszczę cierpliwości i podziwiam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie :) Trochę internetu przekopałam żeby właśnie sprawdzić jakie kolory łączyć ze sobą i dopasować je do swoich wstążkowych zasobów :)

      Usuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)