sobota, 26 marca 2016

Eko życzenia :)



Jak widać powyżej, dziś przychodzę do Was z życzeniami :) Każdy dopina na ostatni guzik świąteczne sprawy i nikt nie ma czasu na czytanie długich elaboratów więc postaram się sprężać ;) Chciałam Wam tylko jeszcze pokazać moje stworzone pod wpływem internetowych inspiracji dekoracje w baaardzo eko stylu - dodam; moim drugim ulubionym stylu (a jednak udało mi się go pokazać choć w okrojonej wersji). Nie będzie zdziwieniem jeśli napiszę że inspiracją były blogi wnętrzarskie i Pinterest ;)

Parę dni temu dotarłam na blog zwoste.de gdzie zauważyłam świetny sposób na minimalistyczne królicze uczy, na polskich blogach też widziałam podobne - bardzo mi się spodobały więc poniżej przedstawiam moją wersję, widać też je w życzeniach ;) Wszystko zaaranżowane w pojemniku po jajkach ;)


Sukulent i świeczki w skorupce to też internetowe inspiracje ;) Świeczki oczywiście recyklingowe :)




A dekoracje poniżej zainspirowane są TYM zdjęciem.



Zrobiłam też prosty wianek z gałęzi, dodałam bazie i jutową "wstążkę" (z działu ogrodowego...), piórko też jakieś tam się znalazło i sznurek jutowy którym połączone są gałązki;


Na koniec mój recykling recyklingu (ale wymyśliłam ha ha) czyli mój przerobiony koszyczek z zeszłego roku, w którym nie za specjalnie mi uchwyt wyszedł; skróciłam go i obwiązałam sznurkiem. Miałam problem czy obwiązać jasnym czy typowo jutowym - mój wybór poniżej;


Na dziś kończę, jeszcze raz życzę Wam wszystkiego dobrego na święta :)
Mariola

17 komentarzy:

  1. Prześliczne!!! efektowne!!! (nie takie proste jak wydawać by się mogło...)
    Dziękuję za życzenia. I dla Ciebie najlepszych świąt, najpiękniejszej pogody:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne nie było ale trochę babraniny było ;) Dziękuję za życzenia - szczególnie pogodowych :)

      Usuń
  2. Oj kochana Twoje inspiracje zapiszę sobie i za rok wykorzystam - podoba mi się świeczka i uszy zajączka!
    Niech Cię Pan błogosławi i strzeże.
    Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad Tobą,
    niech Cię obdarzy swą łaską.
    Niech zwróci ku tobie oblicze swoje
    i niech Cię obdarzy pokojem
    Radosnych Świąt w gronie rodzinnym życzy Pani KoModa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam być pośrednią inspiracją, w uszach to się zakochałam od pierwszego wejrzenia ;) Dziękuję za życzenia, wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  3. świetna, ekologiczne dekoracja. ^^ Obserwuję i również życzę Wesołych świąt!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie naturalne ozdoby, wiesz jak ja takie uwielbiam.Do tego wytłoczki z jajek i gotowe.A tym czasem życzę Tobie kochana słonecznych świąt i bardzo mokrego podkoszulka w lany poniedziałek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja miłość do natury nie jest z niczego - dzięki taki blogom jak Twój polubiłam takie rzeczy :) Mokry dyngus to będę miała...ale wynikający z pogody :)) Tobie jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego na święta :)

      Usuń
  5. Twoje dekoracje są urocze! Natura - to co lubię :) Jeszcze raz radosnych i pełnych miłości Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe aranżacje :)
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekoracje są urocze, prostota i natura oraz recykling- to najlepsze połączenie :) Jeszcze raz życzę Ci zdrowych i wesołych Świąt Wielkiej Nocy, rodzinnej atmosfery oraz harmonii i spokoju ducha :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, natura i recykling górą :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Prostota nasza ulubiona;) Bardzo eko i bardzo fajnie. A brzozowy wianek wygląda znajomo:) Pozdrawiam prawie poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak; prostota i eko to coś wspaniałego :) A wianek nie jest brzozowy :)) Nie jestem dobra z roślinek/drzewek więc Ci nie powiem co to ale ciężej się robiło :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Przepiękne dekoracje! Kocham naturalne ozdoby tak samo jak naturalne produkty melvit sklep online ! Również zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)