sobota, 28 stycznia 2017

Szaro buro (?)

U mnie dziś znów szarości, ale nic na to nie poradzę że je uwielbiam, tym bardziej że mam takie jednolite rurki :) Musiała z nich powstać kolejna minimalistyczna praca - tym razem taca (nazwana przeze mnie) śniadaniowa :)

newspaper weaving, wicker paper, recycle, tray, papierowa wiklina, taca

Zainspirowałam się tacą którą widziałam na Instagramie i zrobiłam swoją wersję nie z jednym a z dwoma uchwytami bo wydaje mi się wygodniejsza :) Oryginalna taca była zrobiona splotem spiralnym. Ja też takim planowałam, ale stwierdziłam że innym razem bo obecnie to nie na moje nerwy. Długo się go robi i jest sporo "dziubania" przy nim :D Chciałam Wam pokazać tacę inspiracyjną, ale jak na złość nie mogę jej zlokalizować. Zapamiętałam w głowie, ale nie zapisałam sobie zdjęcia. Ehh... ;)  Dla rozjaśnia pokażę* Wam pracę zrobioną tym splotem przez jedną z najlepszych plecionkarek papierowej wikliny makkireQu  czyli Magdalena Godawa-Jabłko:)


Nie uważacie że taca zrobiona splotem spiralnym byłaby jeszcze ciekawsza? Może mnie zmobilizujecie do zrobienia bo sama mam opory :D

Wracając do mojego splotu ósemkowego, to plan był żeby zrobić tacę bez zakończenia, ale jakoś miałam obawy czy na uchwytach będzie trwała i jednak zakończenie zrobiłam. Myślicie że to dobry pomysł? Spróbować następną bez zakończenia? Dajcie znać ;)

newspaper weaving, wicker paper, recycle, tray, papierowa wiklina, taca

newspaper weaving, wicker paper, recycle, tray, papierowa wiklina, taca

newspaper weaving, wicker paper, recycle, tray, papierowa wiklina, taca

newspaper weaving, wicker paper, recycle, tray, papierowa wiklina, taca

Podczas zdjęć zainteresował się też tacą pewien "jegomość" - dawno go nie było, to chyba oznacza że praca przypadła mu do gustu :D

newspaper weaving, wicker paper, recycle, tray, papierowa wiklina, taca

Ciekawa jestem co myślicie o mojej tacy. Widzieliście gdzie taką? Może macie jakieś rady dla mnie? Nieplotące osoby niech też napiszą, bo ciekawa jestem jak sobie wyobrażają takie prace w swojej głowie :)

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego razu :)
M.


*zdjęcie użyte za zgodą i wiedzą autora

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jest bardzo oryginalna. Nigdy takiej nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo staram się żeby wszystko było jak najbardziej unikatowe :)

      Usuń
  2. Taca bardzo ładna, ma oryginalny kształt, a czy bez zakończenia byłaby lepsza, nie wiem, na pewno inna i chyba warto spróbować. Jak dobrze podkleisz i potem zalakierujesz to będzie się trzymać. A co do splotu spiralnego, to też się nad nim kiedyś zastanawiałam, teraz moje zainteresowania poszły w inną stronę, ale myślę że taca takim splotem byłaby naprawdę czadowa. Spróbuj, będę Twoim wiernym kibicem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj muszę spróbować i bez zakończenia i splotem spiralnym bo obie wersje mnie kuszą :)

      Usuń
  3. Taca bardzo ładnie wygląda z zakończeniem i ja bym z tego nie rezygnowała :)
    Świetny kształt wyplotłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że taca bez zakończenia też by zdała egzamin, po prostu efekt końcowy byłby inny. Świetna forma! Jeszcze się z taką nie spotkałam - uwielbiam Twoje nowości plecionkowe :) Ja też podziwiałam ten koszyk nowym splotem u Makkirequ, próbowałam nawet coś robić w ten sposób, tylko wychodziło mi tak ciasno, nie mogłam "przepchać" rurki w poprzednim okrążeniu... Tylko się namęczyłam i wyrzuciłam ten zalążek plecionki... Ale obiecałam sobie, że jeszcze raz spróbuję :) Tylko też się nie mogę zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)