niedziela, 7 maja 2017

Czarny duet

Kolejny raz przychodzę do Was z osłonkami i kolejny raz są dwie - nie takie same, a w podobnym stylu :)

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk

Pewnie już zauważyliście że typowe osłonki w moim wydaniu są z folią w środku - takie zabezpieczenie przed ewentualnym przelaniem roślin. Miały być dwie czarne, ale podczas robienia gdy myślałam że rurek starczy na jedną - okazało się że powinno na dwie i zaczęłam robić drugą. Jako że w pierwszej nie oszczędzałam tych najładniejszych to ostatecznie trochę zabrakło. Na szczęście miałam pare zielonych,które były podobne odcieniem do zielonych akcentów na czarnych i fajnie wpisały się jako wykończenie. Obie osłonki korespondują ze sobą - przynajmniej dla mnie ;)

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk
newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk

Nie muszę też mówić że osłonki miały być takie same kształtem, ale oczywiście (jak zwykle) mi nie wyszło i jest taki Flip i Flap :D Ja wiem że zaraz powiecie że to rękodzieło i nie może być takie same, ale jednak innym wychodzi, a tym bardziej że to prosty kształt... No cóż, to już chyba u mnie normalne ;) Kolejny raz też wyszły mi trochę za niskie. Niby mierzę za każdym razem, ale ciągle zapominam że folia - jakimś cudem - trochę podnosi doniczkę. Mam nadzieję że jednak nie wygląda to najgorzej ;)

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk

Julian też chciał zapozować podczas zdjęć :D

newspaper basket, wicker paper, basket, recycle, paper, cat, papierowa wiklina, osłonka na doniczkę, koszyk, kot

Mimo niedociągnięć, to jednak jest z nich w miarę zadowolona - kolory w tym pomogły bo czarny i zielony to moje ulubione ;)  Mi jak się trafiają takie "białe kruki" to cieszę się jak dziecko. Te czekały dłuższy czas co z nich zrobić. Z części wcześniej wyplotłam (też) osłonki, ale połączone z białym. TU możecie je zobaczyć. Długo się zastanawiałam co wykombinować z resztą, co? ;)
A Wy co sądzicie o moich osłonkach? Lubicie takie kolory? Macie może jakieś rady dla mnie? :)

Na dziś kończę. 
Pozdrawiam i do następnego (bliżej nie określonego) razu ;)
M.

10 komentarzy:

  1. Żadnych niedociągnięć nie widzę, są doskonałe. Bardzo, bardzo piękne i faktycznie tworzą zgrany duet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako autorka zawsze coś widzę ;D Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Dla mnie od razu na pierwszy rzut oka wyglądają na komplet. Idealnie pasują do "drzewka szczęścia" - nie wiem jak tak te roślinki profesjonalnie się nazywają, u nas w domu zawsze to były drzewka szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że widzisz w nich komplet - o to chodziło :) Ja też znam je jako drzewko szczęścia/pieniężne, a prawidłowa nazwa to grubosz :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna praca, jednym słowem ładna ozdoba. Mnie interesuje, jakim lakierem pociągnęłaś to wiklinowe cudo. Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że moje osłonki są nie tylko ozdobą ale i praktycznymi osłonkami przez folię :) Wszystkie swoje pracę zabezpieczam lakierem akrylowym z atestem dla dla dzieci :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Mroczne:-), ale ja akurat lubię takie połączenia, ładne, niebrudzące i praktyczne, a komplet nie oznacza wcale dwóch identycznych przedmiotów, wiec spokojnie za taki mogą uchodzić. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz mrocznie? Dla mnie takie połączenie to radość bo lubię te kolory :D Masz rację; komplet nie musi być taki sam :)

      Usuń
  5. Wszystkie , podkreślam wszystkie koszyczki i miseczki mi się ogromnie podobają :):)
    Jesteś wymagającym artystą wobec siebie !!
    หนังผีฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Próbuje dorównać najlepszym ;) i u siebie zawsze widzę jakieś niedoskonałości :D

      Usuń

Miły Gościu, dziękuję za każdy komentarz :) Nie bój się też szczerych i konstruktywnych uwag - mi to pomaga w dopracowaniu swoich prac :)